Кашираното платно от серията Studio на Rosa представлява грундирано памучно платно, залепено върху твърда подложка (фазер) с дебелина 0.3 cm. Платното е изработено от 100% памучна тъкан с плътност 220 g/m 2. Върху него може да се рисува с акрилни, маслени и темперни бои. Подходящо е за ръчно изработени и смесени техники, също и за работа с хартии и салфетки за декупаж. Кашираната плоскост е идеална за любители и начинаещи творци. ... |
|
Шпаклата за рисуване номер 5 от серията Studio на Rosa има гъвкаво стоманено острие с дължина 7.5 cm и дръжка от естествено дърво. Острието е с назъбена форма. То е здраво фиксирано към дръжката с метален пръстен. Шпаклата е идеална за работа със структурни пасти и гелове и в зависимост от формата си е подходяща при използването на различни техники в рисуването с акрилни и маслени бои - издърпване и разпространение на цвета директно върху платното, напластявания, създаване на различни текстури, както и текстури създадени с помощта на медиуми, получавайки поразителни живописни и материални ефекти. Също така ... |
|
Твърдата подложка за рисуване от серията Studio на Rosa представлява грундиран фазер - подготвен за директно рисуване с маслени и акрилни бои, както и за маслени пастели. Подходящ е за основа, върху която се поставя рисувателната хартия, картон и други. За прикрепянето на хартията и картона се използват метални щипки за захващане. Грундираният фазер е идеален за любители, начинаещи творци или професионални художници. ... |
|
Кръглото каширано платно от серията Studio на Rosa представлява грундирано памучно платно, залепено върху твърда подложка (фазер) с дебелина 0.3 cm. Платното е изработено от 100% памучна тъкан с плътност 220 g/m 2. Върху него може да се рисува с акрилни, маслени и темперни бои. Подходящо е за ръчно изработени и смесени техники, също и за работа с хартии и салфетки за декупаж. Кашираната плоскост е идеална за любители и начинаещи творци. ... |
|
Овалното каширано платно от серията Studio на Rosa представлява грундирано памучно платно, залепено върху твърда подложка (фазер) с дебелина 0.3 cm. Платното е изработено от 100% памучна тъкан с плътност 220 g/m 2. Върху него може да се рисува с акрилни, маслени и темперни бои. Подходящо е за ръчно изработени и смесени техники, също и за работа с хартии и салфетки за декупаж. Кашираната плоскост е идеална за любители и начинаещи творци. ... |
|
Комплектът е част от серията Science4you, където ще откриете още творчески комплекти по темата. ... Ако съществува сфера, в която момичетата са най-вещи, то това най-вероятно е светът на козметиката. А замисляли ли сте се как всъщност се изработват всички козметични продукти? Комплектът от Комсед съдържа елементи за провеждане на 17 експеримента, които ще те запознаят с процеса на изработване на сапуни, парфюми, ексфолианти, татуировки и много други. В опаковката ще откриете течен глицерин, основа за направата на сапун, парфюмна база с аромат на праскова, парфюмна база с тропически аромат, розов оцветител, 3 епруветки ... |
|
Подложката от серията Studio на Rosa е изработена от MDF и е предназначена за закрепване на хартия и картон. Това се случва с помощта на магнит и ластик. Подложката разполага с дръжка за лесно пренасяне, което я прави подходяща за употреба както в ателието, така и по време не пленер. ... |
|
Дървената рамка Albero от серията Studio на Rosa е изработена от издръжлив висококачествен сушен бор с размери на профила 2.5 x 1.6 cm. Направена е чрез специален метод за снаждане на дървото, който включва премахване на възли и залепване на летвите с лепило за дърво. В ъглите си има твърд захват със специални скоби, които поддържат добре формата ѝ и не позволяват да се деформира с течение на времето. Рамката е подходяща за художествени проекти от всякакъв вид, включително живопис, фотография и декоративни произведения на изкуството. Повърхността ѝ може да се покрие с лак, боя или да декорира с други ... |
|
Шпаклата за рисуване номер 8 от серията "Studio" на "Rosa" има гъвкаво стоманено острие с дължина 6.5 cm и дръжка от естествено дърво. Острието е с назъбена форма. То е здраво фиксирано към дръжката с метален пръстен. Шпаклата е идеална за работа със структурни пасти и гелове и в зависимост от формата си е подходяща при използването на различни техники в рисуването с акрилни и маслени бои - издърпване и разпространение на цвета директно върху платното, напластявания, създаване на различни текстури, както и текстури създадени с помощта на медиуми, получавайки поразителни живописни и материални ... |
|
Шпаклата за рисуване номер 3 от серията "Studio" на "Rosa" има гъвкаво стоманено острие с дължина 3.5 cm и дръжка от естествено дърво. Острието е с форма на коронка. То е здраво фиксирано към дръжката с метален пръстен. Шпаклата е идеална за работа със структурни пасти и гелове и в зависимост от формата си е подходяща при използването на различни техники в рисуването с акрилни и маслени бои - издърпване и разпространение на цвета директно върху платното, напластявания, създаване на различни текстури, както и текстури създадени с помощта на медиуми, получавайки поразителни живописни и ... |
|
Шпаклата за рисуване номер 2 от серията "Studio" на "Rosa" има гъвкаво стоманено острие с дължина 3.5 cm и дръжка от естествено дърво. Острието е с форма на ветрило. То е здраво фиксирано към дръжката с метален пръстен. Шпаклата е идеална за работа със структурни пасти и гелове и в зависимост от формата си е подходяща при използването на различни техники в рисуването с акрилни и маслени бои - издърпване и разпространение на цвета директно върху платното, напластявания, създаване на различни текстури, както и текстури създадени с помощта на медиуми, получавайки поразителни живописни и ... |
|
Шпаклата за рисуване номер 1 от серията "Studio" на "Rosa" има гъвкаво стоманено острие с дължина 3.5 cm и дръжка от естествено дърво. Острието е с форма на лопатка. То е здраво фиксирано към дръжката с метален пръстен. Шпаклата е идеална за работа със структурни пасти и гелове и в зависимост от формата си е подходяща при използването на различни техники в рисуването с акрилни и маслени бои - издърпване и разпространение на цвета директно върху платното, напластявания, създаване на различни текстури, както и текстури създадени с помощта на медиуми, получавайки поразителни живописни и ... |