Гланцовият гел медиум 015 от серията Amsterdam на Royal Talens за сгъстяване на акрил подобрява вискозитета на боите, с които се смесва, позволявайки да се добавя в различни съотношения и спестявайки боя, като придава прозрачност за релефи и текстури със силен блясък. Идеален е за постигането на различни импасто техники с четка или шпакла, както и за употреба като прозрачен закрепващ агент-лепило при направата на колажи. В сравнение с матовия сгъстяващ гел от същата серия, гланцовият прави цветовете по-прозрачни. Двата позволяват да се смесват за получаването на меки, заоблени пластични форми с полулъскав, ... |
|
Гланцовият гел медиум 021 от серията Amsterdam на Royal Talens представлява неоцветен акрилен полимер, или на практика прозрачна текстурна паста без пигмент. Използва се за сгъстяване на акрилни бои като подобрява вискозитета им. Позволява да се добавя в различни съотношения, спестявайки боя като придава изразен релеф и текстура с гланцов завършек. Гъстият медиум може да се използва и като лепило за колажи, медиум за трансфер на изображения, разпечатани на лазерен принтер, глазиране на картини, изолиране на повърхности с водоустойчив слой или като защитно покритие преди запечатването с краен акрилен лак. Медиумът ... |
|
Създайте 3D ефекти и покрития с тези 4 акрилни добавки от Reeves. Комплектът включва гел с гланцов ефект, моделираща паста, преливащ гел и гел с груба текстура. Медиумите са подходящи за различни арт и крафт проекти. Могат да се използват с акрилни или маслени бои върху платно, хартия и дърво. ... |
|
Трансферният гел на водна основа е подходящ за направата на различни арт и крафт проекти. Той е предназначен за пренасяне на изображения от плътна, негланцирана хартия върху различни повърхности, като дърво, текстил, стиропор и други. Изображението, което пренасяме с този гел трябва да е взето от трансферна хартия или да е напечатано с лазерен принтер. След като желаната картина или снимка е отделена от основата, тя може да се използва като декупажна хартия, която да се постави върху избран от вас предмет с помощта на подходящо лепило. За да нанасяте трансферният гел, ще имате нужда от плоска четка. Трансферният ... |
|
Акрилният медиум на водна основа Marabu има кремообразна течна консистенция. Водоустойчив, устойчив на светлина и атмосферни влияния. Той повишава матовия ефект на акрилните бои. Нужно е само да се добавят 20% в боята. Подходящ за основи като платно, дърво и MDF, хартия, метал и други. Изсъхва между 30 минути и 2 часа в зависимост от дебелината на слоя. ... |
|
Акрилният медиум на водна основа Marabu има кремообразна течна консистенция. Водоустойчив, устойчив на светлина и атмосферни влияния. Той повишава гланцовия ефект на акрилните бои. Нужно е само да се добавят 20% в боята. Подходящ за основи като платно, дърво и MDF, хартия, метал и други. Изсъхва между 30 минути и 2 часа в зависимост от дебелината на слоя. ... |
|
Течната среда от CADENCE е подходяща за създаване на флуидни слоеве, мраморни шарки, отлагания и различни ефекти. Използва се в съотношение 2:2:1 - акрилна боя, разливна среда и вода. Количеството вода може да се увеличи според използваната техника. Течната среда не променя структурата на акрилните бои, не ги напуква и не образува въздушни мехурчета. Лесно се почиства преди изсушаване. След като изсъхне изглежда лъскава и мокра. В комбинация с акрилна боя, използването на спомагателното акрилно свързващо вещество има няколко предимства: увеличава прозрачността и прави възможно постигането на ясни, гладки и лъскави ... |
|
Шпаклата за рисуване номер 6 от серията Amsterdam на Royal Talens е изработена с гъвкаво стоманено острие, с класическа ромбовидна форма и дръжка от лакирано дърво. Острието е здраво фиксирано към дръжката с метален пръстен. Използваемата част на шпатулата е дълга приблизително 6.7 cm и 1.6 cm в най-широката си част. Металната пластина е по-дебела в основата и изтънява към върха си, което я прави едновременно здрава и много гъвкава при натиск върху палитрата или платното. Палетният нож е идеален за работа със структурни пасти и гелове и в зависимост от формата си е подходяща при използването на различни техники в ... |
|
Грундът от "CADENCE" е на водна онова, не е токсичен и се измива лесно със сапун и вода. Той е подходящ за гланцови повърхности и ще ви даде по-добър контрол при нанасяне на боята, след като предварително сте подготвили основата с него. Използва се свободно преди нанасяне на акрилна боя върху стъклени или гланцови повърхности: стъкло, MDF, пластмаса, керамика, метал, свещи и други. Начин на работа: Почистете добре избраната от вас повърхност с алкохол и мека кърпа и се уверете, че върху нея няма мазни петна. Нанесете тънък слой с обикновена или дунапренена четка. За да избегнете взаимодействието ... |
|
Гелът Heavy Body Gel от CADENCE е продукт, специално създаден за изграждане на цветни текстури. Идеален е за техниката импасто, която се използва за добавяне на височина и обем на повърхността, придавайки дълбочина и текстура на картината. Има силен гланц и е устойчив на химикали, вода и UV лъчи. Това гарантира дълготрайност и здравина на произведенията. Освен това, гелът е безопасен за употреба, тъй като не съдържа вредни вещества. Heavy Body Gel е произведен в съответствие с нормите CE & EN 71, което гарантира неговото качество и надеждност. ... |
|
Ролерът "Gel-Ico" оставя след себе си тънка и гладка следа, това се дължи на неговото гел мастило и малкия диаметър на топчето в писеца му. За по-голямо удобство пишещото средство разполага със специална грип зона за комфортен захват без изплъзване и капачка с клипс за лесно закачане. Ролерът от "Ico" пише в златист цвят с дебелина на оставената линия 0.7 mm. ... |
|
Трансферният медиум на CADENCE е предназначен за пренасяне на плътни и негъвкави изображения в подходящ вид за работа с декупажна техника. Той е на водна основа. Нанася се на няколко слоя върху желаното изображение. Всеки един от слоевете на медиума трябва да е напълно изсъхнал преди полагането на следващия. Изсъхването на един пласт от лака отнема около 30-40 минути. След като изсъхне последния трансферен пласт, опаката страна на картинката се навлажнява с мокра четка и се изтърква с пръст, за да се отстрани хартията. Мокренето с вода и търкането се повтарят, докато цялата хартиена основа на изображението не се ... |