Турската компания "Turan Boya", създала търговската марка "
Cadence", е пионер и един от лидерите в производството на занаятчийски и арт материали за турския пазар.
Успехът на "Cadence Art & Hobby Paints" се дължи на богатата гама на предлаганите продукти, резултат от непрекъснатото проучване на потребностите на клиентите. Изключителното качество на стоките и перфектния баланс на цените им удовлетворяват занимаващите се с приложни и изящни изкуства.
Основното производство на компанията е съсредоточено в Истанбул, като разполага с широка и ефективна дистрибуторска мрежа в цялата страна. Продуктите с марката "Cadence" са сертифицирани по CE и EN 71. Те са предназначени за употреба върху хартия, дърво, керамика, стъкло и плат. Дизайнерите от компанията работят неуморно върху създаването на богата колекция от модели, шаблони и идеи за приложение на продуктите им, сред които са разнообразни трансферни хартии, декупажни лепила, лакове и медиуми с различни ефекти, релефни пасти и други. Непрестанно се разширява палитрата от цветове, разработват се такива, които могат да издържат при измиване в съдомиялна машина (лакове и медиуми за стъкло, порцелан, различни промишлени покрития и други).
Като сравнително нова марка, "Cadence" развива своя потенциал да увеличава износа, залагайки на разнообразни и иновативни продукти. В тази връзка на територията на Тунис тя е втората по популярност турска марка (след най-големия производител на текстил).
Освен с продажбата на собствени продукти, от "Cadence" са се заели и с дистрибутирането на материали от европейски компании, произвеждащи хоби и арт материали.
Развитието на занаятите и приложните изкуства в днешния глобализиран свят, се случва почти успоредно в различни части на света. Това облекчава в известна степен представянето на нови, модерни продукти. През последните години марката "Cadence" бележи сериозен ръст на продажбите, не само на хоби материалите, но и при продуктите, предназначени за професионални художници и хора на изкуството.
Продуктите ѝ са предназначени както за широк диапазон от възрасти, за различни видове изкуства и занаяти, като са групирани и в различни ценови категории.
Компанията си е поставила амбициозна задача да помогне при възпитаването на едно ново, по-артистично поколение, което е с богато въображение. Затова продуктите им развиват сръчността, уменията и креативността на децата.
Всяка година компанията провежда обучения и семинари в сътрудничество с турските общини, които подобряват професионалното обучение и обогатяват културата на населението. Освен неформални образователни дейности, под наименованието "Cadence Education Series", компанията е стартирала инициатива, която запознава заинтересованите с различни занаятчийски и хоби техники, описани в обучаващи кратки филми. Тази инициатива е полезна и за двете страни – както за клиентите, така и за производителите на арт-материали. В допълнение, "Cadence" работи върху периодичното издание "Home Hobby", като идеята е то да излиза веднъж на два месеца.
С участието си на световните изложения за арт материали, марката "Cadence" издига престижа на родното си производство и представя възможностите на турското изкуство.